קלקול קיבה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/04/2008 | 16:11 | מאת: מורן
רציתי לדעת אם קורה שמיד בסיום ארוחה שהייתה עתירת קלוריות ושומנים, חטפתי כאבי בטן עזים.. כ20 דק לאחר מכן שילשלתי המון, האם זה אומר שהאוכל טרם התעכל ולכן לא לקחת בחשבון את הקלוריות האלו..?
לקריאה נוספת והעמקה
03/04/2008 | 19:32 | מאת: מוניקה קרן
לא בטוח שמה שיצא זו הארוחה שאכלת, אך אם השילשול נמשך סביר שלא כולה התעכלה ולכן הפסדת את חלק או רוב הקלוריות שהיו בה. בברכה מוניקה קרן