שמנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום. אני בת 12.5 הגובה שלי 1.48 ואני שוקלת 51 קילו הייתה לי תקופה שירדתי מאוד יפה אבל בחודשים האחרונים עליתי ולא משנה מה אני מנסה מאוד קשה לי כמעט וכול החברות שלי רזות,הבגדים בארון כבר לא עולים ולא נעים לי להגיד לאמא שלי כמה אני שוקלת כי זה לא מתאים לילדה בכיתה ז'..בבקשה תעזרי לי..
שלום שיר, המשקל שלך מעט גבוה, וכדאי לשים לב לתזונה שלך. בכל מקרה, אל תשווי אותו למשקלך בעבר, כי את נמצאת בתקופת גדילה, בה את גדלה לגובה והיחס משתנה. נסי לתאר יותר מה בדיוק את אוכלת. האם זה שונה מאיך שאכלת בעבר? מהם הקשיים אתם את מתמודדת? ואנסה לעזור יותר. בברכה מוניקה קרן