דיאטה דחופההה ביותרר...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/04/2008 | 17:23 | מאת: שירלי הרוש
אני בת 15 וחצי שוקלת 80 בערך גובה 1.64 אני כל פעם מרזה 5 קילו באיטיות ובתפריט לא כל כך קשה אני מעלה יותר ובחזרה 8 קילו מה עושים???
03/04/2008 | 20:59 | מאת: adi
שלום שירלי, 1. תרשמי מה את אוכלת כל יום. 2. ספורט 3. תשתי המון מיים. 4. תעדיפי מוצרים הדלים בסוכר ובשומן על פני אלו העשירים בהם. 5. תאכלי המון סלטים ותקפידי על השמן. 6. זה תהליך! 7. תאכלי מסודר עדי
04/04/2008 | 17:06 | מאת: מישל
איזה דאטהה את עושה ?! את כולה אולי לעזור לי ? ישלך אייסיקיו או מסנגר שנוכל לדבר?
06/04/2008 | 06:25 | מאת: מוניקה קרן
שלום שירלי, את מתארת תופעה נפוצה לצערי, הנקראת תסמונת היו-יו. יורדים במשקל מספר ק"ג, חוזרים לדפוסי החיים הישנים ועולים בחזרה עם ריבית. כדי לשבור את הדפוס עלייך להבין שאינך צריכה "דיאטה". את צריכה לשנות את סגנון האכילה שלך לת-מ-י-ד. זה טבעי שיש האטה או עצירה מסוימת בירדה במשקל לאחר כ-5 ק"ג. אל תשברי. המשיכי לשמור והירידה תתחדש. בברכה מוניקה קרן