צריכת מיץ גזר.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/04/2008 | 19:17 | מאת: רותם
שלום! לאחרונה אני מקפידה שלא לשתות משקאות מוגזים ממותקים ולצרוך משקאות טבעיים. כל בוקר אני סוחטת מיץ גזר ושותה ומאוד אוהבת את המשקה. שאלותיי:כמה כוסות מיץ גזר אני יכולה לצרוך ביום ולא לעלות במשקל, ובכלל, מה ערכו הקלורי של הגזר? כן,האם נכון הדבר כי יש לשתות את המיץ מיד עם הסחטו על-מנת שהערך התזונתי שלו ישמר? בתודה מראש! רותם.
06/04/2008 | 06:28 | מאת: מוניקה קרן
שלום רותם, ב-100 גרם גזר יש כ-45 קלוריות. ערכה הקלורי של כוס מיץ תלוי בכמות הגזר ששמת. כמה לשתות מבלי להשמין תלוי במה עוד את אוכלת באותו יום, במשקלך, ובכמות האנרגיה שאת מבזבזת. רצוי לשתות את המיץ עם סחיטתו, כך הוא שומר בצורה מירבית על ערכיו התזונתיים. בברכה מוניקה קרן