משקה סודה מומלץ??
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/04/2008 | 22:24 | מאת: אתי
אני בדרך כלל כל ערב פותחת בקבוק של שוופס סודה לימון ושותה כל ערב... ומשום מה מרגישה כי מתנפחת... שמנה יותר מכל שעות היום. זה נכון ? הסודה משמינה ???? במידה וכן איזה משקה דיטאטי טוב לשעות הלילה ? תודה מראש.
06/04/2008 | 06:29 | מאת: מוניקה קרן
שלום אתי, סודה רגילה אינה מכילה קלוריות כלל. תחושת הנפיחות נובעת מהגזים שמכילה הסודה. איני זוכרת האם שוופס לימון מכיל קלוריות כלשהן. צריך לבדוק את תוית המזון. בברכה מוניקה קרן
13/04/2008 | 22:07 | מאת: אתי
כעת אני שוב עם בקבוק של שוופס מי סודה... וכתוב בטבלה קלוריות 0 אז מה? חוץ מנפיחות.... זה משמין ???? או שאני צריכה לחכות שהגזים של מהסודה ייעלמו ואז אשתה את הסודה ??? מה טוב לי ? אני מנסה לא לשתות מתוקים אך מים לא שותה.. וזאת הסיבה שאני שותה סודה... אשמח שוב לעדכונך ... תודה מראש... אתי