תעזרו לי בבקשה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אז ככה אני צריכה לרזות בזמן קצר... מה הכוונה? יש לי 3 חודשים (שזה קצת זמן) אבל אני חייבת לרדת במשקל ולהוריד את הבטן והצדדים שלי אני דיברתי עם אמא שלי על ללכת דיאטני (אני לא כ"כ יודעת איך אומרים את זה נכון) והיא לא הסכימה לי כי זה הרבה כסף בשבילה אז יש לי שאלה אתם יוכולים לעזור לי בערך עם זה? איך צריך לאכול? כמה? מתי? וכו'
שלום מישל, הפורום אינו תחליף ליעוץ תזונתי אישי. איני יודעת מה הנתונים שלך, אך אולי את זכאית ליעוץ דרך קופ"ח (צריך הפניה מרופא משפחה) ואז זה לא עולה הרבה כסף. בברכה מוניקה קרן