אחוזי שומן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, הגובה שלי הוא 167 והמשקל הוא 72 כרגע (עד עכשיו הורדתי כ 3 ק''ג, נבדקתי ואמרו שאחוזי השומן שלי הם כ 30% משקל היעד שלי הוא 63ק''ג רציתי לדעת האם אחוז השומן האו גבוה או נורמלי ביחס למשקל שלי וכמה ק''ג בערך עליי להוריד כדי להגיע לאחוז שומן נורמלי. תודה
שלום לך, אחוזי השומן תלויים גם בגיל, אז בת את? אין יחס ישר בין ירידה במשקל לירידה באחוזי השומן. פעילות גופנית נמרצת כחלק מתהליך ההרזיה מסייע בהורדת אחוזי השומן. בברכה מוניקה קרן
בוקר טוב ותודה. אני בת 20 ורציתי לדעת אם 30% זה הרבה לגילי וגובה שלי (167) ולמשקל שלי 72. תודה