התערבות ללא מתוקים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום. שמי מאיה ואני בת 18. לפני שבוע קיימתי התערבות עם חברה שלי שאומרת שאין לאכול שום דבר מן הדברים הבאים: משקאות מתוקים, עוגות, עוגיות, לחמים לבנים, פיצות, בורקסים, ממתקים וכו'..בקיצור מאכלים עם הרבה סוכר ושומן. האם זה בסדר? להציב לעצמנו תאריך סיום (נגיד חודש, חודשיים..)? אשמח לתגובה:] מאיה
שלום מאיה, זה בסדר גמור ואף מבורך, בתנאי שאתן ממשיכות לאכול דגנים מלאים, כתחליף למזונות המכילים קמח לבן, ושמורות על תזונה מאוזנת הכוללת ירקות, פירות, מוצרי חלב, דגים, בשר, ביצים ושותות מים במקום המשקאות המתוקים. בברכה מוניקה קרן