הרזייה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי אני בת 29 אם לילדה בת שנתיים שוקלת בערך 62 ק"ג כאשר הגובה שלי הוא 1.60 . אני מרגישה ממש שמנה ונפוחה, מאז הלידה הייתי אצל דיאטנית והיא נתנה לי תפריט שבעזרתו ירדתי 4 ק"ג, הרגשתי מעולה וכמובן שהתחלתי לאכול שטויות הבעיה שלי היא שאני יודעת מה צריך לעשות אבל כל פעם נשברת מחדש ואז אוכלת אפילו יותר כי אני מתייאשת. אני ממש מתה להוריד איזה 5-6 ק"ג כי אני מנסה עכשיו שוב להיכנס להריון ורוצה להקנות לעצמי הרגלי אכילה נכונים. קשה לי מאוד עם איך שאני נראית וזה הופך אותי לעצבנית וממורמרת מאוד. בבקשה תני לי תשובה שאני אוכל ליישם!!! תודה רבה וערב נעים!
שלום גליה, אני מאוד מבינה את הבעיה שאת מתארת. את רוצה לשנות את הרגלי האכילה שלך, ועלייך לקחת בחשבון שזה עניין שדורש הרבה זמן ותרגול. אין מילת קסם או טיפ שאפשר לתת וזה יפתור את העניין. צריך כל יום לתכנן מה אוכלים, להתמודד עם פיתויים, לעשות פעילות גופנית וכו' וכו', עד שזה נהפך לטבעי. זה לא קל, אך בהחלט אפשרי. הכיני לעצמך רשימה של מטרות וסיבות מדוע ברצונך לרזות. הסתובבי עם הפתק כל הזמן וכל פעם שאת רוצה לאכול משהו לא מתאים הוציאי אותו ותקראי בו. הזכירי לעצמך למה חשוב להתמיד ולא להשבר. כדי להקל על הקושי, אני ממליצה לך לקבל תמיכה. להכנס למסגרת שתעזור לך ותעודד אותך לשמור על החוקים. אולי חזרה לדיאטנית שלך ומספר פגישות איתה יועילו או אולי הצטרפות לקבוצת ירידה במשקל. מה שמתאים לך. הרבה הצלחה מוניקה קרן