כמה שאלות על דיאטה יציבה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום במהלך החודשים האחרונים הורדתי בהדרגה כמה קלוגרמים לא רצויים אני גבר בגיל 30 גובה 1.77 משקל לאחר הרזיה 66 קילו. הייתי לפני 5 חודשים 77 קילו האם אני חורג ממשקל האידאילי ועלי להפסיק דיאטה ורק לשמור על משקל זה ואיך שומרים כדי שלא אעלה ולא ארזה ? מה הוא המשקל הסביר לי? האם עלי להמנע משתיה מתוקה ומתוקים כמו עוגיות שוקולד או שאפשר להרשות לעצמי מדי פעם? אשמח לקבל תשובות תודה
שלום ניסן, לדעתי כדאי להימנע משתייה מתוקה ודברי מתיקה בכלל אך אפשר לשלב אותם מידי פעם. עדי
שלום ניסן, אתה נמצא במשקל מעולה עכשיו. כל הכבוד על הירידה הנפלאה! אין כמובן צורך להמשיך לרדת, אך חשוב לשמור על התוצאות. חשוב מאוד להתמיד בפעילות גופנית קבועה, ברוב ימות השבוע. היא מאוד מסייעת בשמירה על המשקל. כדאי להוסיף בהדרגה לתפריט שאכלת 500 קלוריות ובמקביל לבדוק את המשקל שלך אחת לשבוע עד שהוא מתיצב. אם הוא עולה, אז להפחית מעט מהקלוריות שהוספת, אם ממשיך לרדת להוסיף עוד קלוריות. אני ממליצה לא להתנזר לחלוטין ממתוקים. אפשר לשלב אותם בתפריט השבועי, למשל לאפשר לעצמך פרוסת עוגה טובה או גלידה. אפשרות אחרת היא תוספת יומית מתוקה, למשל 3 קוביות שוקולד או 2 עוגיות קטנות. בברכה מוניקה קרן
שלום האמת שבירידת המשקל שלי כל השבוע לא נגעתי במתוקים אבל שבת הייתי אוכל הכל רגיל לא באופן מוגזם, לא הייתי סופר קלוריות הייתי משנה הרגלי אכילה השאלה עד כמה קלוריות אני צריך לשמור על משקל יציב ? והאם הליכה חצי שעה כל יום ו 100 כפיפות בטן מספיקות? תודה