עזרהה !!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/04/2008 | 15:57 | מאת: נטלי ביטון
שלום שמי נטלי ואני בת 16 יש לי בעיה קטנה שמאוד מציקה לי יש לי "צמיגים " ושוקיים קצת רחבות איך אני מורידה אותם??? וזה באמת עוזר אם אני לא יאכל כלום אחרי השעה 6.00 בערב??? אשמח מאוד אם תענו לי בהקדם תודה :]]
08/04/2008 | 18:47 | מאת: מוניקה קרן
שלום נטלי, לא ניתן לרזות במקומות ספציפיים בגוף. אם מגבילים את צריכת המזון, השומן יורד באופן פרופורציונלי מכל חלקי הגוף. איני בטוחה שאת צריכה לרזות, תלוי מה משקלך ביחס לגובה. בכל אופן פעילות גופנית יומית עשויה לעזור בהגדלת ההוצאה האנרגטית היומית וחיטוב ועיצוב הגוף, במיוחד באיזורים שציינת. כדאי לאכול ארוחות מסודרות בשעות שבהן את ערה. כלומר לאכול 3 ארוחות עיקריות, בוקר, צהריים וערב וכן 2-3 ארוחות ביניים קטנות יותר. אם את הולכת לישון בשעה תשע-עשר בערב, כדאי שתאכלי את ארוחת הערב בשעה שש, אך אם הולכת לישון מאוחר יותר, אפשר לאכול גם בשעה מאוחרת יותר. כדאי שבכל מקרה הארוחות יהיו קלות וכאמור מפוזרות באופן אחיד במשך היום. בברכה מוניקה קרן