דחוףףףף!!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי...אני רוצה להוריד מהישבן הוא די שמנמן מה אני צריכ לעשות?
שלום לך, לא ניתן לרזות במקומות ספציפיים בגוף. אם מגבילים את צריכת המזון, השומן יורד באופן פרופורציונלי מכל חלקי הגוף. איני בטוחה שאת צריכה לרזות, תלוי מה משקלך ביחס לגובה ולגיל. בכל אופן פעילות גופנית יומית עשויה לעזור בהגדלת ההוצאה האנרגטית היומית וחיטוב ועיצוב הגוף. בברכה מוניקה קרן