תזונה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 36 לאחר 3 לידות עם מבנה של בטן וקצת גוף רחב. אוכלת מזה כחודשיים באופן מסודר בבוקר 2 קרקרים עם כל דבר כמו אבוקדו, חביתה, קוטג' ב 10:00 נס קפה ב 12:00 מעדן עם קורנפלקס ובצהריים כל דבר בשרי עם תוספת, אחה"צ פרי ובערב קרקרים עם סלט וקוטג' או מעדן עם משהו +פירות. השאלה שלי האם בקצב הזה אני ארד במשקל גם ללא פעילות גופנית, אני לא אוהבת ספורט. אודה לעצה שלך תודה.
בהמשך לשאלה שלי, רציתי להוסיף שגובהי 1.70 ומשקלי 73. אני שותה לרוב מיץ תפוזים טבעי(פרימור).
שלום עופרה, לא הבנתי האם בחודשיים הללו ירדת במשקל, ואם כן אז כמה? התפריט שלך יכול לנוע בין 1300 קלוריות ל-1800 קלוריות (ואולי יותר), תלוי בכמה פירות את אוכלת, כמה קרקרים ואיזה סוג, מה מנת הבשר וכמות התוספת בארוחת הצהריים? כל זה לא כולל המיץ תפוזים שאת שותה. זה המון סוכר וקלוריות.ליטר של מיץ תפוזים מוסיף לך 450 קלוריות. עברי לשתות מים! פעילות גופנית תורמת להגברת ההוצאה האנרגית, עוזרת לשמירת מסת השריר והגברת שריפת השומנים. אך אפשר לרדת במשקל גם ללא פעילות גופנית. לרוב יורדים לאט יותר. חשו בלשלב פעילות גופנית כי היא חשובה ביותר בשמירה על המשקל שהושג וכדאי לאמץ פעילות גפנית כדרך חיים בשלב מוקדם ככל האפשר. בברכה מוניקה קרן