דחוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/04/2008 | 11:43 | מאת: מיואשת
עשיתי דיאט הלפני מספר חודשים ירדתי 6 קילו בהתחהל זה התחיל מסודר ואז זה הדרדר לכמעט ולא לאכול כלום במשך 4 חודשים לפחו,חשוב לי לציין שאני רזה בערך משקל 52 על 1.65 לפני חודשים באה לי התופעה הזאת של לאכול בכמויות מטורפות,אכילה כפיתית ואחריה אני לא יכולה לזוז בכלל.זה קורה לי מחסך בגוף מרוב רעב והמ שקורה הוא שאני אוכלת לפחות 1400 קלוריות ליום או אפילו לפעמים 1200 אם אותו תפריט וכמויות קטנות..אני בחיים לא סובעת,לפני הדיאטה עם ההיתי אוכלת ככה ההיתי שובעת אבל אחרי הרעב שעשיתי לגוף כל דבר שאני אוכלת לא משביע אותי לא משנה מה הכמות,בגלל זה אני לא יודעת מתי להפסיק ..אני מפסיקה רק מתי שאני כבר לא יכולה לזוז שזה אחרי כמות גדולה של אוכל אז השאלה שלי היא איך פשוט לסדר את עצמי עם הגוף אני חיבת להרגיש תחושת שובע למרות שאני אוכלת,זה מה שאני רוצה! אז איך עושים את זה בדרך בלי להשמין ? וחשוב לציין שנאי מטופלתאצ צל פסיכלוגית דיאטנית .....
לקריאה נוספת והעמקה
08/04/2008 | 19:04 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, את מתארת הפרעת אכילה וזה מצוין שאת מטופלת אצל פסיכולוגית ודיאטנית כי זה בדיוק מה שאת צריכה. את התחלת לרדת במשקל, כשלמעשה היית במשקל מצוין, ללא שום צורך לרזות ומשם המצב הלך והדרדר. את צריכה לעבור תהליך מקביל של שיפור בדימוי הגוף יחד עם לימוד מחדש של אכילה מסודרת, של כמויות סבירות והגיוניות. קחי בחשבון שזה יקח זמן. נסי לאכול ארוחות כמה שיותר מסודרות, כל 3 שעות לאכול משהו. רצוי 3 ארוחות עיקריות, בוקר, צהריים וערב, ועוד 2-3 ארוחות ביניים. כך תאכלי לשלוט טוב יותר על כמויות המזון שאת אוכלת ולהפחית את התקפי הזלילה. בהצלחה מוניקה קרן
08/04/2008 | 21:29 | מאת: תודה לך .
זה מה שאני עושה,מרוב שההיתי באטרף לזה אני פשוט מבינה כמה אני צריכה לאכול פחממות חלבונים שומנים.יודעת קלוריות הכל,יודעת לשמור על הגוף שלי! הבעיה היא שהאורחות האלה פשוט לא משביעות אותי מרוב הנזק שעשיתי לגוף....לא משנה כמה אני יאכל אני לא ישבע אני מדבתר על כמות נורמלית..בגלל זה יש לי התקפי בולמוס קטנים כאלה ואחריהם אני רמגישה רע גם פיזית ונפשית!!! אולי כייש לי חסך באוכל כל הימים הרגילים...גם נורא נמאס לי לא לחרוג מהתפריט ולאוכל כל יום את אותו ארוחת בוקר צהורים וערב...ואם כבר אני מגוונת אז זה נגיד במקום ביצה אז טונה ובמקום בשר אז קטניות..זה עדין מאוס!!!!