משקל ממוצע
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/04/2008 | 19:32 | מאת: טל
שלום רב, רציתי לשאול בבקשה מה הוא המשקל הממוצע היום של נשים וגברים בישראל. תודה.
11/04/2008 | 07:36 | מאת: מוניקה קרן
אני באמת לא יודעת. בברכה מוניקה קרן