שאלה חשובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אם נגיד אני אוכלת כל בוקר / ערב 2 כוסות דגני בוקר כריות + 1 כוס חלב... האם זה משמין ? כמה קלוריות בערך ?
בהנחה שכל כוס מכילה כ- 40 גרם כריות, אז 2 הכוסות עם כוס החלב נותנים כ- 460 קלוריות. האם משמין או לא? תלוי מה עוד אוכלים. כמה את שוקלת, בת כמה את וכו'. בברכה מוניקה קרן
אני שוקלת 80 ו -165 ס"מ בת 14 ..