אוכל חריף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/04/2008 | 07:51 | מאת: אבירם
האם אוכל חריף בריא או לא לגוף באופן כללי? תודה.
11/04/2008 | 07:44 | מאת: מוניקה קרן
שלום אבירם, חריפות היא עניין של תבלון ובד"כ אינו מוסיף או גורע מערכו התזונתי או הבריאותי של המזון. רק עניין של טעם. יחד עם זאת אנשים הסובלים מדלקת כלשהי במערכת העיכול, קיבה, במעי עלולים לסבול כשהם אוכלים חריף, ולכן עליהם להזהר. בברכה מוניקה קרן