משקל....-->
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/04/2008 | 19:13 | מאת: לירז ברמן
שלום! אני בת 15, ותמיד הייתי ילדה יחסית רזה, לא ממש רזה מהבנות ה"אנורקסיות", אבל די רזה. יש לי מבנה צר ואני גבוהה(1.73) אני שוקלת 59, לא מזמן נכנסתי לסוכנות דוגמנות, הבעיה היא שאמרו לי שאני צריכה לרדת 3 קילו לפחות. אני מנסה, באמת, אבל לא מצליחה. אני יודעת שבכל מקרה אני ישאר בסוכנות, הם הרי מאוד התלהבו ממני. אבל כדי להתקבל מהר יותר באודישנים מטעם הסוכנות, אני חייבת לרדת את ה3-4 קילו האלה. ברור שאני לא יעשה דיאטת רעב, ואלך להקיא בשירותים אחרי כל ארוחה. אני רוצה לעשות את זה כמו שצריך ולשמור על הבריאות שלי. איך אני יכולה לרדת?, אתם יכולים להמליץ לי על תפריט מסויים שיעזור לי לרדת? תודה מראש! :]
12/04/2008 | 10:40 | מאת: מוניקה קרן
שלום לירז, את במשקל מצוין, רזה, כך שאין סיבה ממשית שתרדי במשקל, פרט לעניין הדוגמנות שמטריד אותך. איני יודעת איך את נראית ומהם הרגלי האכילה שלך, כך שקשה לי להמליץ לך על תפריט וירטואלי. אני ממליצה לך על פעילות גופנית יומיומית קבועה. היא תעזור בחיטוב הגוף ותגביר את ההוצאה הארנגטית שלך. כמו כן פעילות גופנית תורמת לתחושה טובה והגברת הבטחון העצמי. אם בכל זאת את מרגישה שאת חייבת לרזות אני מציעה לך לפנות ליעוץ תזונתי אישי, שם דיאטנית תוכל "לתפור" עבורך את התכנית המתאימה ביותר. בברכה מוניקה קרן