מסת שריר ועלייה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בתקופה האחרונה נכנסתי לשגרת אימונים מאומצת.ריצה+הליכה וכמו כן משקולות לידיים ורגליים ושחיה.העלתי במשקל 5 ק"ג תוך 4 חודשים.אני 1.78 ושוקלת עכשיו 70 דבר שאני לא אוהבת ואני כועסת מאוד על עצמי על שהגעתי למצב זה. אם אני אעשה דיאטה ואפסיק התעמלות האם ארזה?ממש צריכה ייעוץ.בת 25
שלום מרי, עבור אנשים המתאמנים באינטנסיביות, ונראה לי שאת בהחלט מתאימה לקטגוריה זו, המשקל אינו המדד האמין והטוב המייצג מצב של עודף משקל. האימנונים תרמו בוודאי לעליה במסת השריר שלך, והמשקל הפשוט אינו מבדיל בין שריר לשומן ולכן מראה עליה. את צריכה לבדוק אחוזי שומן ולמדוד היקפים (מתניים, ירכיים, זרועות). האם שם את מרגישה שעלית? או אולי דוקא ירדת? את במשקל תקין עכשיו ואין ממש סיבה לרזות, למרות שאני מבינה שאת רגילה לשקול פחות. אל תפסיקי את האימונים! פעילות גופנית היא חיונית לשמירה על הבריאות, מניעת מחלות, הגדלת מסת השריר, העלאת ההוצאה האנרגטית, מסייעת בשמירה על המשקל, תורמת לתחושה טובה, מעלה את הבטחון העצמי ועוד ועוד. אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית מוסמכת שתבנה אתך תכנית אכילה, שתאפשר לך להוציא את המירב מהפעילות הגופנית וכן תעזור לך לשמור על המשקל או להפחית ממנו במידת הצורך. בברכה מוניקה קרן