כמה עליי לשקול?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/04/2008 | 16:18 | מאת: אודליה
שלום שמי אודליה אני בת 32 ואמא לשני ילדים אני גובהי 1.66 ומשקלי 79 ק"ג גופי בעל מבנה רחב שאלתי היא כמה עליי לשקול עפ"י נתונים אלו? יש לציין שאף פעם לא הייתי רזה מאווווווד אלא ממוצעת.
12/04/2008 | 11:03 | מאת: מוניקה קרן
שלום אודליה, הטווח העליון של המשקל התקין עבורך הוא 68 ק"ג. אני ממליצה לך להתחיל עם ירידה של 8 ק"ג, שמהווים 10% מהמשקל ההתחלתי שלך. זה יעד סביר, שיתן תוצאות משמעותיות הן מבחינה חיצונית והן מבחינה בריאותית. אח"כ תחליטי האם את רוצה לרזות עוד. בברכה מוניקה קרן