שאלה דחופה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/04/2008 | 18:52 | מאת: נאוה
אני בת 40+ לפני כשנה רזיתי 10 קילו ובמשך השנה הזו החזרתי אותם אבל שמתי לב שהשומן הצטבר לי בבטן ןבאגן ודבר זה מעוות לי את כל הגוף, כי זכור לי פעם שהייתי משמינה אז השמון הצטבר ברגליים ובירכים וזה לא שינה לי את צורת הגוף , וכעת אני מרגישה לא נוח עם הגוף שלי קיבלתי גוף של אישה זקנה ואין לי מושג מה לעשות? אשמח לפתרונות מיידים
לקריאה נוספת והעמקה
12/04/2008 | 11:19 | מאת: מוניקה קרן
שלום נאוה, אין לצערי דרך לשלוט על האיזורים בהם מצטברים השומנים בגוף. הדרך להיפטר מהם היא לרזות ולחזור למשקל הנמוך יותר. בברכה מוניקה קרן