הסבר לתשובה שקיבלתי (למוניקה)
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/04/2008 | 00:04 | מאת: חסוי
באחת הפעמים נכנסתי לפורום ושאלתי אותך לגבי בעייה שנוצרה אצלי השמנה מסיבה לא ברורה וכו' ואת השבת לי שבמקביל לתזונאית עלי לעשות בירור רפואי ולשלול בעיות הורמנליות שעלולות להפריע בירידה במשקל ורציתי לשאול אם את יכולה להסביר לי למה הכוונה? תודה!
12/04/2008 | 11:21 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, לעיתים בעיה הורמונלית, למשל בבלוטת התריס, עלולה לגרום לשינוי במשקל, ללא שינוי משמעותי בתזונה. למרות שנראה שבכל מקרה אתה צריך בירור ויעוץ תזונתי, כדאי לגשת לרופא ולבדוק או לשלול בעיות אחרות. בברכה מוניקה קרן