2 שאלות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום יש לי 2 שאלות אז ככה:1) האם יכול להיות שבן אדם רגיש רק לחלב ולא לכול מוצרי החלב כמו גבינות למיניהן וכו' 2)האם זה בסדר שהארוחות שלי במשך השבוע מורכבות רק מהרכיבים הבאים: גבינות, ביצה-בכל מיני צורות, ירקות, טחינה לעיתים גם לחם לא יותר מפרוסה ליום פעמים בודדות אולי 2 ורק בשישי ושבת אני אוכלת דגים עם קצת סלטים וחמין (אני בחורה דתייה) אשמח לקבל מענה בתודה מראש!
שלום לך, 1. תלוי במה מתבטאת הרגישות. יש אנשים שלא מעכלים טוב את סוכר החלב, הלאקטוז, שמצוי בכמות גדולה בחלב ניגר, אך מסתדרים טוב מאוד עם מוצרי חלב אחרים, כמו גבינה, יוגורט, מעדנים, משום שהם מכילים פחות לאקטוז. 2. לא. התפריט הזה לא מספיק מגוון. חשוב לאכול פחמימות שמצויות בלחם, אורז, תפוח אדמה, פתיתים, פסטה, קורנפלקס, מצות. כדאי להוסיף גם פירות. חשוב לאכול דגים או בשר לפחות 2-3 פעמים בשבוע. בברכה מוניקה קרן