שאלה חשובה!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
במשך שלושה חודשים לפחות אני מנסה לשמור על המשקל ולרזות אך לפני שבוע גיליתי שלמעשה עליתי 3 קילו. בשלושה חודשים האחרונים אני אוכלת ארוחות מסודרות, ארוחת בוקר צהריים וערב,[הייתי בעבר אצל תזונאית שסידרה לי תפריטים ואני שומרת עליהם] לא נוגעת כמעט בחטיפים או ממתקים, אוכלת הרבה פירות וירקות, שותה הרבה כוסות מים. מתאמנת בחוג פעמיים בשבוע, רצה כמה קילומטרים פעם בשבוע ובכל זאת עליתי במשקל, אני לא מבינה למה.. ????
את מרגישה בגוף ששמנת ? בואי אני יגיד לך ככה אני רזה מאוד וביום שהתחלתי להתאמן לעשות ריצות וכו..בחדר כושר עליתי אך בבגדים זה היה נראה כי רזיתי השרירים מתנפחים טיפה,וזה מעלה במשקל..אם את שמרת ועשית מה שצריך..אז אין לך ממה לחשוש זה מהכושר ..שריר שוקל פי 3 משומן
שלום עדי, אני בהחלט מבינה את תסכולך מכך שאת מנסה לאכול בצורה בריאה ובמקום לרזות את מקבלת את התוצאה ההפוכה. צריך לבדוק כמה קלוריות באמת את אוכלת. כי גם מאכילת מזונות בריאים אפשר לצרוך יותר מדי קלוריות, שיביאו לעלייה במשקל. שנית, כדאי להגביר את הפעילות הגופנית. לעשות פעילות אירובית (כמו ריצה, הליכה) לפחות 3 פעמים בשבוע ופעמיים נוספות את החוג. בברכה מוניקה קרן