שאלה חשובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/04/2008 | 20:59 | מאת: חסוי
שלום, אני בת 18 גובה 1.62 שוקלת 63 קילו. האם המשקל תקין או שעלי לרדת במשקל? אני עושה פעילות גופנית 3 פעמים ביום של חיטוב ירכים ותרגילי בטן. אשמח לקבל תשובה בהקדם!
לקריאה נוספת והעמקה
14/04/2008 | 11:23 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, המשקל שלך תקין ביחס לגובה. אני ממליצה לך לשלב גם פעילות אירובית, כמו הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, ריקודים, לפחות 3 פעמים בשבוע. בברכה מוניקה קרן