רוצה להשמין ?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/04/2008 | 12:12 | מאת: יוני
שלום .. אני בן 20 משקל 55 רזה .. גובה 1.77 אני רוצה ממש להשמין והיתי רוצה לדעת מה לאכול כי אני אוכל ואין תוצאות אז רצתי לקבל יעוצ .. תודה
13/04/2008 | 22:35 | מאת: חל
בבוקר:שתי כוסות של דגני בוקר זה יכול להיות כריות ..פיטנס..או כל קורנפלקס אם סוכר !+ כוס וחצי של חלב 3 אחוז בעשר:שתי פרוסות לחם מלא+כף טחינה פסטרמה וירק צהורים:סטייק עם הרבה פחממות אפש אורז פטיטיס קוסקוס ..(Cכמות גדולה יחסית) ב4:אפשר שוקולד או חטיך אנרג'י עם המון קלוריות+בננה+תפוח ערב:לחמניה מקמח מלא+מוקפץ מטוגן לילה:שקדים אגוזים+שתי יוגרטים וכמובן אפשר להוסיף פיצות וכו ..
14/04/2008 | 11:35 | מאת: מוניקה קרן
שלום יוני, זה מאוד לא פשוט לעלות במשקל. צריך להשקיע בעניין זמן ואנרגיה. חשוב לאכול ארוחות מסודרות. לאכול כל 3 שעות, 6-7 ארוחות ליום. לא לדלג על אף ארוחה. כדאי לאכול מזונות בריאים המכילים רכיבי תזונה חיוניים ולא למלא את מכסת הקלוריות במזונות עתירי שומן רווי וסוכר, שאינם תורמים לבריאות. כדאי לאכול דגנים מלאים, שומנים ושמנים מן הצומח, כמו טחינה, אבוקדו, אגוזים ופיצוחים לא קלויים, ירקות עמילניים (כמו תירס, אפונה, בטטה, גזר, סלק...), מוצרי חלב, דגים ובשר, ניתן לאכול שפע פירות. תפריט לדוגמה: א. בוקר: שתי כוסות של דגני בוקר עם כוס חלב מועשר בסידן ביניים: כריך מ-2 פרוסות לחם מלא/ לחמניה + גבינה מלוחה או חומוס/טחינה+ פסטרמה או טונה וירקות א. צהריים: מנת דג או בשר עם תוספת של לפחות 6 כפות אורז/ פתיתים/ תפו"א/ קוסקוס וירקות מבושלים או סלט + כף שמן זית אחה"צ: 2 כדורי גלידה או חטיף דגנים או יוגורט + 2 פירות א. ערב: 2-3 פרוסות לחם מקמח מלא/ לחמניה עם חביתה + קוטג'/ טונה + כף מיונז/ 1-2 פרוסות גבינה צהובה... וירקות חתוכים + 7 זיתים א. לילה: 30-50 גרם אגוזים/ שקדים לא קלויים + פרי בברכה מוניקה קרן
14/04/2008 | 15:14 | מאת: יוני
תודה רבה לכם .. ומה כדי לשתות ? והאם כדי לשתות אחרי כל ארוחה או שעדיף אחרי חצי שעה ? תודה שוב
25/03/2009 | 22:09 | מאת: תותו
בבקשה אני רוצה להשמין כמה שיותר מהר אני נורא רזה בבקשה בבקשה האם יש תרופה שאפשר לקחת ולהשמין מהר או איזה תשובה