הרזיה בפנים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם כשיורדים במשקל והפנים מרזות, לאחר זמן מסויים זה מתאזן, אחרי שכבר מפסיקים לרדת והן חוזרות להיראות פחות צנומות? ואם לא מה ניתן לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרון, אין אפשרות לשלוט על המקומות בגוף בהם ידלדלו מאגרי השומן. יחד עם זאת אחרי שההרזיה מבוססת, הגוף עושה מן סדר חדש והפרופורציות חוזרות (או שאנחנו מתרגלים למראה?). אפשרות לשינוי ממשי היא באמצעות כירורגיה פלסטית. בברכה מוניקה קרן