התייעצות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/04/2008 | 20:17 | מאת: חסוי
שלום לך! כמה פעמים השבת לי שעלי לבדוק את בלוטת התריס כי יתכן ואולי זה הגורם להשמנה שלי ורציתי לשאול אם את יכולה לעזור לי איך אני יכולה לפנות לרופאת המשפחה שלי ולבקש ממנה לבדוק את זה בלי לומר שזה קשור להשמנה (יש לי סיבות אישיות) אני מעוניינת לבדוק את זה בלי הסברים מיוחדים. וכן רציתי לשאול האם אני יכולה לגשת לרופאה אחרת בקופת החולים ולבקש ממנה לבדוק את זה או שזו חייבת להיות הרופאה שלי
לקריאה נוספת והעמקה
13/04/2008 | 10:02 | מאת: adi
שלום, תגידי שאת רוצה לעשות בדיקות כלליות ובין היתר גם את זה. עדי
14/04/2008 | 11:44 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך : כרופאת משפחה אני יכולה לאמר לך שלא תהיה לך בעייה לקבל הפנייה לבדיקת תפקוד בלוטת התריס. פשוט תאמרי לרופאה שלך שאת מעוניינת לבצע בדיקות כלליות כולל תפקוד הבלוטה. במידה ולא תסתדרי, פני אלי שוב אשמח לנסות לעזור . בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי