שאלה חשובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בדיאטה ויש לי תפריט מאוזן מסודר ומגוון בעל 1200 קלוריות.. אני עושה המון ספורט אני מתאמנת 6 פעמים בשבוע כשעה אירובי ואימוני כוח 4 פעמים בשבוע באמון איררובי של שעה אני שורפת לפחות קרוב ל600 קלוריות...ועם אימון כוח 700 בערך ... השאלה שלי אם זה בסדר שאני שורפת 700 קלוריות ואוכלת 1200 קלוריות ? אשמח אם תענו לי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מלי, באופן עקרוני זה בסדר. אך כדי לתת תשובה יותר מעמיקה אני צריכה לדעת נתונים כמו משקלך, הגובה, הגיל, כמה זמן את אוכל ככה, כמה ירדת במשקל, באיזה קצב, מי הרכיב לך את התפריט? בברכה מוניקה קרן