דחוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/04/2008 | 22:32 | מאת: היי
כמה קלוריות בכוס ריויון ..(כו ספלסטיק) של 1 וחצי אחוז ובמה יש יותר סידן בזה או בחלב מה עדיף לשתות ? תתודה .
15/04/2008 | 16:48 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, בכוס ריוויון יש כ- 78 קלוריות ו-220 מ"ג סידן. לעומת כוס חלב 3% בה יש 110 קלוריות, 1% 80 קלוריות וכ-200 מ"ג סידן. בחלב מועשר בסידן יש כמות דומה של קלוריות עם 360 מ"ג סידן. בברכה מוניקה קרן