דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
במהלך הדיאט השלי אני אוהבת לאכול המון ירקות בנוסף לתפריט ומנשנשת כל היום המון ירקות זה יכול להשפיע על התפריט הקלורי ?
שלום לך, גם לירקות יש ערך קלורי, נמוך אמנם, אך אם אוכלים הרבה ירקות הקלוריות הללו מצטברות. אני ממליצה לאכול ארוחות מסודרות ובמסגרתן לאכול ירקות. להשתדל להימנע מנישנוש קבוע של ירקות במשך היום, מהסיבה שהיום זה ירקות, אך בעתיד זה יכול להיות גלידה, בורקסים... לכן כדאי להתרגל ולהפחית את עניין הנישנוש ואכילה כדרך אגב. בברכה מוניקה קרן