שומן בבטן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/04/2008 | 20:28 | מאת: איןלה
אני בחורה בשנות ה30 לחיי רזה בכל הגוף בריאה שותה ואוכלת בריא משתדלת להתעמל 2 פעמים בשבוע אבל יש לי בטן למה זה קורה לי ממה זה נובע הבטן פשוט לא יורדת ובטן יחסית גדולה האם יש בזה סיכון בריאותי וגם מה ניתן לעשות
לקריאה נוספת והעמקה
17/04/2008 | 17:41 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, נראה לי שאת מתארת מבנה גוף, ובזה קשה מאוד להלחם. עלייך לשמור על משקל גוף תקין, תזונה בריאה ופעילות גופנית שאת כולם את עושה וזה מצוין. אני ממליצה לך לעשות יותר פעילות גופנית. ההנחיה היא לפחות 200 דקות בשבוע, אותם ניתן לחלק כראות עינייך. כדאי להתיעץ עם מדריך כושר, אולי יש תרגילים מסוימים שאת יכולה לעשות שיעזרו בחיטוב הבטן והתאמת הפרופורציות. מבחינה בריאותית השמנה בטנית היא מסוכנת ומעלה סיכון למחלות, אך אם את במשקל תקין, כאמור, והיקף הבטן שלך נמוך מ-88 ס"מ, אין לך סיבה לדאגה. בברכה מוניקה קרן