דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה קלוריות יש בכפית ריבת חלב ? והאם זה ישפיע עלי בדיאטה אם אקח כל יום כפית ריבת חלב עלפרוסת לחם,כי אני חיבת את המתוק הזה או שיש לך טיפ אחר שהוא פחותק לוריות אך מתוק(לא פירות.......)
שלום, מכפית אחת ליום לא יקרה כלום. השאלה מה את אוכלת במשך היום. עדי
שלום לך, כפית ריבת חלב מכילה כ-20 קלוריות והיא פתרון מצוין ל"משהו מתוק" שמתחשק. את יכולה לאכול כל יום כפית ריבת חלב בדיאטה שלך ללא חשש. בברכה מוניקה קרן