אני יודעת שזה לא המקום אך אם יש לך ידע בנושא אשמח
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/04/2008 | 23:56 | מאת: חסוי
שלום לך! אני יודעת שזה לא הפורום המתאים לשאלות מהסוג הזה אבל בפורום המתאים לא כל כך מגיבים לכן רציתי לשאול שאלה מאוד חשובה אם יש לך ידע בנושא אשמח מאוד שתשיבי לי הענין הוא כזה זה ישמע מפחיד אבל באמת שלא צריך להיבהל אני לא חולת נפש ואין לי בעיות נפשיות אני בחורה נורמלית לחלוטין עובדת עם תעודות וכו' העניין הוא שקרה שמרוב כעס על הוריי... שתיתי 3 כדורים של פרימאל(משכך כאבים כמו אקמול) ואני נורא לחוצה האם זה מסוכן וזה יפגע בי ברור שלעולם לא אעשה זאת אם את יודעת אשמח לתגובה כמה שיותר מהר.
17/04/2008 | 18:05 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, במקרה של נטילת תרופות שלא על פי ההנחיות או ההתוויות המיועדות לכך יש לפנות בהקדם לרופא המטפל שלך או למרכז רפואי. בברכה מוניקה קרן
19/04/2008 | 03:25 | מאת: א
אשמח לעזור לך אם תרצי...