שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רציתי לדעת מה יותר משמין צריכה של סוכרוז כלומר פחמימות או צריכה של שומן?
בגרם של סוכר יש 4 קלוריות, בעוד שבגרם שומן יש כ-9 קלוריות. כלומר, צריכת שומן מספקת יותר קלוריות. בברכה מוניקה קרן