מה אוכלים לאחר פעילות גופנית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום וחג שמח. אודה לך באם תוכלי ליעץ לי מה לעשות , והבעיה היא כזו : אני חוזר מהעבודה בשעה 6 בערב ובשעה 7 אני אוכל ארוחת ערב מלאה כדי שבשעה 9 בערב אוכל לצאת להליכה היומית שלי , אני חוזר מההליכה בשעה 10 בלילה ושוב רעב , ואז אני אוכל 2 תפוזים ונשאר רעב או פרילי עם אגוזים ונשאר רעב . אני סובל מסוכר גבולי ולוקח כדורים נגד כולסטרול , כל שהבנתי שתפוזים מלאים סוכר ועלי להפסיק לאכול אותם בלילה . אבקש את הצעתך מה ניתן לאכול ולגוון כאשר אני חוזר מההליכה רעב ? תודה
שלום משה, אחרי צעידה ולפני השינה כדאי לאכול פחמימות עם מעט שומן, למשל פרוסת לחם מקמח מלא עם חומוס/ טחינה/ אבוקדו או דגנים מלאים עם גביע יוגורט. כדאי להוסיף גם ירק. אין בעיה לאכול תפוזים או פירות אחרים. רצוי לאכול כל פעם פרי אחד. אם אתה קם בבוקר עם סוכר גבוה אז כדאי להימנע מלאכול אותם לפני השינה. אני ממליצה לך להתיעץ עם דיאטנית באופן פרטני, מכיוון שיכול להיות שהבעיה היא התפריט שלך במהלך שאר היום שצריך להתאים אותו. האם אתה צועד מדי יום? באיזו עצימות? מה היה משביע אותך לאחר הפעילות הגופנית? בברכה מוניקה קרן