שאלההה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/04/2008 | 00:18 | מאת: שאלה
בת 16 אכילת של 4 פרוסות לחםק ל+כוס אורז מלא=פחממות חלבון=ביצה וחתיכת חזה עוף מוצרי חלב=כוס חלב ופרוסת גבינה צהובה 9אחוז,שלוש כפות גבינה שומנים=כף שמן זית פירות=שתים ביום ירקות= 7 ירקות לפחות מכל הסוגים האםםםם הכמוניותתת של ההדרגה מתאימות לי ? זאת אומר האם אני צריכה יותר פחממות יורת חלבונים או משו ?
22/04/2008 | 07:46 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, מה משקלך? הגובה? התפריט שלך מכיל כ-1200 קלוריות. איך הן מתחלקות במשך היום? בברכה מוניקה קרן