דיאטה לנוער
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/04/2008 | 10:31 | מאת: רביד
אני בן 12 אני עכשיו צריך לעלות לחטיבה ואני שמן...עם עודף של 10 קילו אני שמעתי על דיאטה של מעבדות ישראל שמעתי על זה מדודה שלי ורציתי לדעת כמה אפשר לרדת ב4 חודשים עד תחילת הלימודים בחטיבה שמעתי שהדיאטה הזאת מאוד חזקה
22/04/2008 | 07:47 | מאת: מוניקה קרן
שלום רביד, איני מכירה את הדיאטה. איני יודעת מהעודף המשקל שלך, אך קצב הירידה המומלץ הוא 2-4 ק"ג בחודש. בברכה מוניקה קרן