דיאטה ורדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/04/2008 | 19:08 | מאת: דלית
שלום רב אני בת 40 והתחלתי בפעם הראשונה דיאטה משקלי הוא 90 ק"ג וגובהי 1.69 אני צועדת פעמיים ביום כל פעם 45 דקות הרופאה רשמה לי כדורי רדוקטיל 15 מ"ג והתחלתי לקחת היום אולם שכחתי לשאול אותה מתי לקחת בבוקר מוקדם ??ועם מה מותר לקחת כוס תה?? יוגורט? שאלה נוספת היום זה כדור ראשון ולא ממש הרגשתי תחושת שובע האם זה אמור להשתנות?? תודה מראש.
23/04/2008 | 20:10 | מאת: מוניקה קרן
שלום דלית, את הרדוקטיל כדאי לקחת בבוקר, רק מהסיבה שהוא עלול לגרום לעוררות. וכדי לא לגרום לנדודי שינה לקראת הלילה, כדאי לקחת אותו בשעות הבוקר. אפשר ליטול אותו עם מים, ללא תלות באוכל. נדרשים מספר ימים עד שחשים בהשפעת התרופה. היא צריכה להספג ולהגיע לרמה מסוימת בדם כדי להתחיל לעבוד. בד"כ ההשפעה מתחילה תוך שבוע ימים, אך זה יכול לקחת גם עד חודש. בברכה מוניקה קרן