אשלגן בתפוחי אדמה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/04/2008 | 12:05 | מאת: אורלי שלם
אני נמצאת בדיאטה של אשלגן (חולת דיאליזה) ומסקרן אותי לדעת כיצד ב-100 ג' תפו"א אפויים ישנה כמות של 450 מ"ג אשלגן ואילו באותה כמות מטוגנים (צ'יפס) נמצא 1000 מ"ג אשלגן ?? מהיכן האשלגן הנוסף, (בשמן אין אשלגן כולו טריגליצרידים) אשמח לפתרון, תודה אורלי.
לקריאה נוספת והעמקה
25/04/2008 | 10:34 | מאת: מוניקה קרן
שלום אורלי, הדבר נובע מריכוז גבוה יותר. בתפוח אדמה אפוי יש כנראה בכל זאת יותר נוזלים, ולכן פחות תפו"א, מאשר הצ'יפס המטוגן, ולכן ההפרש ברמת האשלגן. בברכה מוניקה קרן