שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/04/2008 | 23:44 | מאת: חנוש
שלום אני רוצה לדעת מה יותר טוב ובריא לאכול לפני ספורט או אחרי ?
25/04/2008 | 10:40 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, בפשטות יתרה, לפני פעילות גופנית כדאי לאכול פחמימות, כמו לחם, מצות, דגני בוקר, אורז, פסטה, תפו"א, פירות וכו'. אחרי פעילות גופנית צריך לאכול ארוחה תכלול פחמימות וגם חלבונים (= ביצה, בשר, דגים, מוצרי חלב). בברכה מוניקה קרן