שאלה בשביל אשתי....
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בת זוגתי אחרי לידה....היא עלתה בהריון 32 ק"ג, והיא סמכה על המיתוס שהנקה מורידה הרבה במשקל....הבעיה שבסוף היא לא הצליחה להניק...מסיבות שאני לא אפרט...ועכשיו היא תקועה עם משקל גבוה, היא בדיכאון מזה כי עברו קרוב ל5 חודשים וחוץ מ10 קילו הכוללים גם את משקל העובר שיצא לא קרה כלום. יש לנו זוג חברים שהאשה ירדה לאחר ההריון קרוב ל20 ק"ג עם דיאטה של מעבדות ישראל לתזונה, בדקתי את העניין, זה מאוד יקר לי כרגע, האם מישהו מכיר את הדיאטה שיוכל להמליץ לי לפני שאני מוציא סכום נכבד ביותר?האם זה טבעי לחלוטין? אף פעם היא לא היתה צריכה דיאטה ולכן אין לנו מושג בתחום הדיאטות מה הולך רק שחברה שלה השילה המון ק"ג מהמוצר הזה והיא מעוניינת רק בו. מה גם שהמשקל לאחר הדיאטה נשאר סביר והיא לא עלתה למרות שעבר זמן... אודה לך על תשובה מהירה וכנה בברכה רון
שלום רון, דוקא לכיוון שאינכם מבינים בתזונה, אני ממליצה לאשתך לפנות לטיפול מקצועי, אצל דיאטנית, באופן פרטי או דרך קופת החולים, לצורך קבלת הדרכה, הכוונה וליווי בתהליך ההרזיה לאחר הלידה. לא כדאי להסתמך על דיאטות ושיטות שעבדו אצל החברה, שכנה, הדודה וכד'. כל אדם בנוי באופן עצמאי ואישי וזקוק להתאמה טובה של תזונה. בברכה מוניקה קרן
תקנה לאשתך ב88 שקל את הספר "מה שאנחנו אוכלים יכול להרוג אותנו" של ד"ר ג'ואל פורמן. עם הספר הזה ירדתי 10 קילו ב3 חודשים בלי אבקות ותרופות פלא. וגם פעילות גופנית מאוד מועילה.. אין צורך להוציא מאות אלפי שקלים על "פתרונות קסם" לא מועלים.