המלצה על דיאטת נוער מדהימה וחדשה!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/04/2008 | 23:09 | מאת: עומר
בתור ילד ומתבגר שמנמן ועצלן כבר מלא זמן שאני מחפש איזו דיאטה שתעזור לי לרדת במשקל בלי להשקיע יותר מדי מאמץ כי בתאכלס למי יש כח. אמא שלי תמיד ניסתה לדחוף לי איזה 80 מיליון דיאטות כולל לאכול חסות וכל מיני דברים שרק ארנבים אוכלים ואני לא בדיוק ארנב. בכל מקרה.. לפני כמה זמן בן דוד שלי חזר מארה"ב וסיפר לי על איזה דיאטה שהוא עשה והוריד בעזרתה 17 ק"ג בפחות מחצי שנה!!!! ולמיטב ידיעתו יש מי שמייבא את הדיאטה לארץ כרגע. אמא שלי שגם נורא התלהבה ממה ששמעה על הדיאטה החליטה שנזמין את הערכה הבסיסית לניסיון ובהתאם לתוצאות נחליט אם להזמין את החבילות הגדולות יותר. ההצלחה הייתה מדהימה!!!! כמעט מיד נקודת התורפא הכי גדולה שלי הרעב נעלמה, פשוט לא הרגשתי רעב .בחודש הראשון הורדתי 4.2 ק"ג שזה מטורף למישהו כמוני.. בחיים לא הצלחתי להוריד כל כך הרבה בזמן כל כך קצר. חחח אז ברור שכבר הזמנו את הערכה הגדולה. אמא שלי הצטערה שלא הזמנו מההתחלה את הערכה הכפולה כי זה היה חוסך לנו כסף.. . פשוט שיטה מדהימה לפי דעתי מה גם שהיא בדוקה. אשמח לתת עוד פרטים =]
25/04/2008 | 13:20 | מאת: דן-1
הי עומר, ספור נחמד וחסר פרטים. עדכן אותנו כמה זמן אתה בדיאטה וכמה עולה התענוג. לא עדיף ירקות ומוצרי מכולת רגילים? אל תתפתה לנוסחאות קסם המשאירות אותך עם חור בכיס ועודפי שומן בטווח הארוך!!! בברכה
28/04/2008 | 23:41 | מאת: ליאת כהן
שלום אני מנסה לרדת במשקל אך ללא כול הצלחה עם תוכל למסור לי יותר פרטים אודה לך תודה.
29/04/2008 | 20:44 | מאת: איילת
16/04/2009 | 22:24 | מאת: גל
תתן לי עוד פרטים על זה, איפה קונים את זה כמה זה עולה לאיזה גילאים ומשקל זה מתאים, את כל הפרטים בבקשה