מופלטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה קלוריות יש במופלטה אחת עם מלא חמאה ודבש מרוח מעל? תודה רבה.
במופלטה יש כ-150 קלוריות, לפני כל התוספות. וזה כמובן גם תלוי בגודל. יכול להגיע סה"כ ל-400-500 קלוריות... בברכה מוניקה קרן