עמילן תפו"א ותירס
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה בריא או לא בריא לאכול דייסות שעשויות מקמח תפוחי אדמה או קמח תירס (קורנפלור)? מה הכמות היומית המומלצת, מהי דרך ההכנה הטובה והבריאה ביותר שלהם, ממה צריך להיזהר? תודה
שלום גלעד, קמח תפו"א או קמח תירס יכולות להוות תחליף לקמח חיטה ויש להם יתרונות בריאותיים דומים. משמשים את חולי הצליאק שאינם יכולים לאכול מוצרים המבוססים על חיטה או דגנים אחרים. בברכה מוניקה קרן
ראשית תודה על התשובה. אם הבנתי נכון, דייסת קורנפלור מורכבת רק מעמילן תירס כמו גם דייסת תפוחי אדמה וזה אומר שזה כמעט 100% פחמימות פשוטות כלומר סוכרים. האם זה נכון והאם זה בריא?