תחליפי סוכר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני ממש מכורה ליוגורטים דיאט ואני אוכלת אותם כל יום. הם טעימים לי ועוזרים לשמור על המשקל. אך אמרו לי שזה לא בריא לצרוך את כל התחליפי סוכר האלה וגם שזה לא טוב לאכול יוגורט 0% כי אז הסידן לא נספג או משהו כזה... אז השאלה שלי היא האם כדאי להימנע מהיוגורטים האלה או שזה לא מזיק ואני יכולה להמשיך לאכול?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, ממתיקים מלאכותייים נחשבים לבטוחים לשימוש, צריך רק לשים לב להגבלות לצריכה בהתאם למשקל הגוף. זה נכון שספיגת סידן דורשת נוכחות של כמות מסוימת של שומן, ולכן כנראה שבצריכת יוגורט 0% שומן כארוחת ביניים אינך נהנית מכל הסידן במוצר, אך חלקו בודאי נספג. בברכה מוניקה קרן