CLA - חומצה לינולאית משולבת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום CLA נתגלתה כמסייעת בהפחתת שומנים, במיוחד באזור הבטן, וכן כמסייעת לעליה במסת השרירים. עד כמה הדבר אמין, והאם מומלץ לצרוך כתוסף במינון לשהו? תודה
שלום יניב, חומצה לינלאית היא חומצת שומן מסוג אומגה 3. אנו מקבלים אותה באופן טבעי במזון. לא מצאתי מידע לגבי ה-CLA, פרט למדורים פרסומיים, שאני מטילה ספק באמינותם. בברכה מוניקה קרן