שאלה, מצפה לתגובות אמיתיות..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/05/2008 | 19:24 | מאת: רקדנית בת 17...
שלום, רציתי לדעת אם במצב שבו די נהרס חילוף החומרים ואוכלים 500 קל' ביום, האם תוספת ספורט תוך כדי שאוכלים 4 ימים בשבוע 300 קל', ו-3 ימים בשבוע 700 קל, האם מרזים מזה? (בהתחשב במשקל תקין, תוך שבועיים כאלה כמה אמורים לרדת?) בבקשה אל תענו לי על בריא/לא בריא, אלא על יורדים/לא.. תודה
05/05/2008 | 06:36 | מאת: מוניקה קרן
לא בטוחה שהבנתי איך אוכלים ואיך משתלב הספורט, אך אמורים לרדת במשקל. חייבת לציין שלא רק שזה לא בריא, זה מסוכן ומזיק. חזרי לאכול תפריט נורמטיבי. בברכה מוניקה קרן