הרזייה וריקוד.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/05/2008 | 22:56 | מאת: נעמה
היי ד'ר לוי, אני נעמה. רציתי לשאול אותך מפר דברים. אני רוקדת ארבע פעמים בשבוע, שמונה שעות סך הכל. מתוך השמונה שעות האלו, חמש שעות הן אינטנסיביות במיוחד. רציתי לדעת כמה קלוריות אני שורפת במהלך חמש שעות, או שתוכלי להפנות אותי למחשבון קלוריות.. בנוסף, אני רוקדת כבר המון שנים. אך השנה שמתי לב במיוחד. אני שוקלת 60. מאז ספטמבר עברו תשעה חודשים בערך, והרזתי רק שני קילו. כמובן עם עליות וירידות, הייתי רוצה להרזות עוד בהתחשב בעובדה שאני מטר 64 ואני נראית יחסית שמנמנה. תודה מראש, נעמה.
לקריאה נוספת והעמקה
05/05/2008 | 09:56 | מאת: מוניקה קרן
שלום נעמה, במהלך 5 שעות ריקוד את שורפת כ- 1300 קלוריות. את יכולה להעזר גם במחשבון http://www.goleango.com/show_calculator_heb.php?cat_id=3&art_id=23 עליה או ירידה במשקל תלויה במזון שאת אוכלת, במאזן הקלוריות. כדי לרזות יש לצרוך פחות קלוריות לעומת מה ששורפים. שריפת קלוריות מתרחשת, אגב, בכל פעולה שאת עושה ולא רק מעצם הפעילות הגופנית. נוסף יש השפעה גדולה של מסת השריר אצל מישהי שמתאמנת באינטנסיביות כזו. בברכה מוניקה קרן