כמה קלוריות בתפריט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
צהריים: 4 פרוסות לחם קל, חביתה מביצה אחת וכפית שמן, מריחה קלה של סימפוניה 5% בפרוסות ועגבנייה ערב: 2 פרוסות לחם קל או 4 פתית עם מריחה קלה של גבינה/ קוטג' 5% ועגבנייה במשך היום 3-4 נס קפה עם רבע כוס חלב 3% אני בת 18 שוקלת 52-53 גובה 1.62 ויש לי עודף של 4-5 קילו רציתי לדעת אם אני יוכל להרזות בעזרת תפריט זה
שלום דניאל, התפריט שלך מכיל כ-660 קלוריות, שזו למעשה הרעבה. עלייך לאכול לפחות כפול. חוץ מזה איני ממליצה לך לרזות, בוודאי שלא 5 ק"ג. את רזה גם עכשיו וירידה נוספת תביא אותך לתת משקל. בברכה מוניקה קרן